Värre än vanligt…

En ljus idé

ljusstake

I vanlig ordning följde jag ett av mina ljusa infall på kvällskvisten och började fotografera lite av varje. Det borde jag inte ha gjort för ack vad timmarna gick snabbt. Kul hade jag förstås och jag lärde mig mycket på kuppen, men ändå. Någon gång kanske jag också blir smart och organiserad.

PS. Det är inte någon urgammal silverljusstake på bilden, utan en senare tiders kopia.

2 svar

  1. Hej!
    Du får en bildutmaning av mig. Plocka fram fjärde bilden i din fjärde mapp på datorn och publicera på bloggen. Skicka vidare utmnaingen till fyra bloggare!

    4 februari 2009 kl. 21:43

  2. Staffan H

    Libby: Jag tror jag förstår varför du postade kommentaren under inlägget ”En ljus idé”. 😆

    4 februari 2009 kl. 22:21

Kommentera

