Värre än vanligt…

Ovanlig brevlåda

brevlada

Man kan nästan tro att det är en lågt placerad fågelholk, men det är faktiskt en mycket personlig brevlåda. Jag fann den någonstans på Åsöberget igår. Naturligtvis måste man ta en bild av den fina brevlådan. Kåken har till och med snö på taket.

4 svar

  1. Känns som om vi vandrar om varandra bland Stockholms byggnader, just nu på söder. Skön atmosfär där uppe eller hur?

    26 februari 2009 kl. 07:35

  2. Staffan H

    Slottsträdgårdsmästaren: Ja det verkar onekligen så. Håller definitivt med – det är verkligen skön atmosfär där uppe!

    26 februari 2009 kl. 09:45

  3. Vilken mysig postlåda. Jag målade postlådor på beställning för något år sedan (när jag hade energin kvar)och det finns många roliga. Då började jag lägga märke till postlådor Något jag aldrig tänkt på förut.

    26 februari 2009 kl. 12:57

  4. Staffan H

    Skogsnuvan: Visst är den fin! Postlådor är oftast ganska anonyma i sin framtoning, men den här kunde jag inte undgå att lägga märke till. Kul att folk vill göra dem mer personliga.

    26 februari 2009 kl. 13:14

Kommentera

