Värre än vanligt…

Vackra detaljer

detalj-av-bord

Att jag gillar detaljer är inte precis någon hemlighet, så när jag var på Häringe slott i förra veckan och fick syn på den här bordsskivan kunde jag naturligtvis inte hålla mig. Trä är ett vackert material med många möjligheter för dem som kan och förstår sig på att utnyttja dem. Alltså detaljfotograferade jag bordsskivan.

2 svar

  1. En turgalder inbränd på ett bord. Ett likadan turgalder har jag runt min hals. Snyggt

    24 mars 2009 kl. 08:37

  2. Staffan H

    Skogsnuvan: Jaså, är det vad den kallas? Då lärde jag mig något idag också. Tackar så mycket för det! 🙂

    24 mars 2009 kl. 18:18

Kommentera

