Värre än vanligt…

Temadags igen!

aa

Dags för temafotografering igen!  Lördagen den 2 maj är det dags.  Förra gången var vi ett antal bloggare som fotograferade portar av hjärtans lust och lade ut på våra bloggar.  Den här gången blir temat Fotografera vad du vill inom 10 steg från din ytterdörr/port.  Lägg sedan ut resultaten på din blogg och tala om i en kommentar att du deltar så länkar jag till dig.

Utöver din medverkan vet jag att Libby och Mira är med. Det ska bli spännande att se vad du hittar för något.

10 svar

  1. Barbro

    Trevligt att se att mitt blogg inlägg fick ett tema. Det nämns ibland att fotografera sin närmiljö. ‘ler’

    1 maj 2009 kl. 19:29

  2. Nu har jag lagt in ett par inlägg om vad jag såg tio steg från min port. Det blev betydligt mer än jag trodde! Kul!

    2 maj 2009 kl. 13:54

  3. Vart tog dörrdetaljerna vägen? 10 steg från porten blev för trist här hos mig och jag hade förberett dörrarna så jag la ut två bilder på min blogg. Bara så du vet.

    2 maj 2009 kl. 13:56

  4. Nu har jag också lagt ut en bild på min blogg.
    Trevlig fortsatt helg, förresten!
    Hälsningar från Bergslagen./ Lilla B

    2 maj 2009 kl. 14:29

  5. Staffan H

    Barbro: Närmiljön och vardagen är underskattad! 🙂

    Monet: Vad är det man brukar säga…? Jo, världen är full av överraskningar! 😀

    Kersti: Majoritetsbeslut om att byta till ett annat tema. Än har jag inte blivit despot (men jag jobbar på saken) så jag följde de andras önskemål, även om jag också laddat upp med dörrdetaljer.

    Hursomhelst, lägg ut dem på din blogg vet jag; vi som läser och ”umgås” här gillar alla att se fina bilder oavsett tema! Länkat har jag gjort till din blogg.

    Lilla B: Vad kul! Tack detsamma och hälsning tillbaka från Bergslagen – jag befinner mig i Bångbro nu. 😆

    2 maj 2009 kl. 16:16

  6. Jag också¨:)

    2 maj 2009 kl. 18:29

  7. gurgin

    Era fototävlingar är för bra 🙂
    Väntar ivrigt på bilder!

    3 maj 2009 kl. 20:55

  8. Staffan H

    Gurgîn: Du har förmodligen redan hittat inlägget med länkarna, men om utifall att så:

    https://staffanhuss.wordpress.com/2009/05/02/utanfor-min-dorr/

    Där finns länkar till fler deltagande bloggare och jag hoppas att du får trevliga och inspirerande tittar runt om i bloggvärlden.

    Förresten, vi tävlar inte med varandra utan lägger bara upp våra bilder till allmän beskådan på våra bloggar. Alltid lika spännande att se vad man kan få ut av ett tema. 🙂

    3 maj 2009 kl. 23:57

  9. Peter

    Jag kollade utanför min dörr men hittade inget intressant där, bara dörrar till soprum och cykelförråd. Och buskar. Trevligt tema iaf! 🙂

    6 maj 2009 kl. 18:01

  10. Staffan H

    Peter: Det kommer fler chanser med teman där du med lätthet kan hitta något, det är jag övertygad om.

    7 maj 2009 kl. 02:21

Kommentera

