Värre än vanligt…

Den blomstrande bloggvärlden

Vårblommor

I många av de bloggar jag läser blommar det för fullt och man ser fina bilder på den ena miljön vackrare än den andra. Jag ska väl inte vara sämre jag, så här kommer mitt bidrag till bloggvåren. Enjoy!

3 svar

  1. Tänkte först att det var en hägg men inte va? Kan det vara ett fruktträd av något slag. Som du förstår är jag dålig på fruktträd eftersom dom går dåligt här uppe.

    13 maj 2009 kl. 10:14

  2. Tack för den 🙂
    hälsningar kokosnoet

    13 maj 2009 kl. 11:43

  3. Staffan H

    Skogsnuvan: Fruktträd är det inte heller. De växte som prydnadsbuskar. Är, som du märker, inte heller någon expert på området.

    Kokosnoet: Tack själv!

    13 maj 2009 kl. 13:31

Kommentera

