Värre än vanligt…

Den 19 maj…

Skak 19

Den 19 maj var ingen rolig dag om man tänkt sig att fotografera. Konstigt ljus som gav underliga exponeringar och ställde till med annat irriterande. Bilden ovan var det mest konstnärligt lyckade jag lyckades åstadkomma. Färgerna tycker jag åtminstone är snygga ihop. Vad ska man säga om resten? Jag vet faktiskt inte vad jag tycker i det här fallet. Vad tycker du?

6 svar

  1. Staffan! Den är helt enkelt lysande!

    21 maj 2009 kl. 09:32

  2. Staffan H

    Mira: Ååh, tack!

    21 maj 2009 kl. 11:31

  3. Nämen den här gillar jag mycket. Jag brukar bara skaka träd men det här är bra. Måste nog testa att skaka annat än natur tror jag 😀

    21 maj 2009 kl. 12:25

  4. Mr Bo

    …och det där är en… A30?

    21 maj 2009 kl. 20:33

  5. Staffan H

    Sonja: Vad kul att du gillade den. Bilden var egentligen ett misstag, men jag behöll den för att se hur den såg ut när jag kom hem – och då fortsatte jag att behålla den. Sens moral: Det är bara att skaka loss! 😉

    21 maj 2009 kl. 20:35

  6. Staffan H

    Mr Bo: Nej, det är det inte! Det är antingen en Bp eller en UBxp.

    21 maj 2009 kl. 20:36

Kommentera

