Värre än vanligt…

Hötorgskonst

Dagens Hötorg

Jag drar mig inte för något, utan gör härmed ett glatt jämfotahopp in i den genren också.

5 svar

  1. Anonym

    Trollhoppet i brallhögen!

    Skämt åsido. Fortsätt med dylika jämfotahopp!!!

    18 juni 2009 kl. 19:12

  2. Det är jag som är anonym! Din kommentarsfunktion knölar!

    18 juni 2009 kl. 19:13

  3. Staffan H

    Mira: Aha! WordPress kan få för sig att seeeeegaaaa ibland.

    18 juni 2009 kl. 22:59

  4. Maria

    Gör en snabbkommentar mellan dvd-bytet: Alltså, dina bilder (för mig som inte gillar fotobloggar 😉 ) är en sån fantastisk inblick i vardagen, staden, landet, natur och människorna. Såna bilder gillar jag!

    Du lixom fångar något på varje bild som får mig att tänka!

    19 juni 2009 kl. 00:03

  5. Staffan H

    Maria: Tack för snabbkommentaren – kul att du gillar bilderna. Att beskriva tillvägagångssättet blir jättelångt, men jag försöker gräva där jag står. Jag använder sällan stora grävskopan, ibland får den vanliga spaden stanna hemma till förmån för planteringsspaden. 😉

    19 juni 2009 kl. 02:46

Kommentera

