Värre än vanligt…

Lek med kameran en regnig dag

Lek 1

Vad gör man en dag som denna, en dag då vädrets makter behagade vara onådiga? Jo, man tar fram kameran och utforskar vad som finns alldeles inpå.

Lek 2

Det blev en rätt rolig och spännande timme. Tänk vad man kan hitta om man ids titta och tänka efter.

Lek 3

Jag tror att jag ska börja leka lite då och då. Världen är alldeles för allvarlig och trist ibland. Nu vet jag vad jag kan göra åt saken. Mer kameralek åt folket! 😀

7 svar

  1. Mhm… Det är det jag trott hela tiden. Du är innerst inne en ganska lekfull herre…

    22 juli 2009 kl. 08:33

  2. Barbro

    Hej!! Stafffan. Flitig bloggare som vanligt ser jag med röda stugor, gula krukor, sjömän och svensexor.

    Ned nedersta bilden med metall geometrin är trevlig.

    22 juli 2009 kl. 09:39

  3. Barbro

    ‘Den nedersta…..

    22 juli 2009 kl. 09:39

  4. Staffan H

    Mira: Det stämmer nog! 🙂

    Barbro: Hej! Jodå, jag håller igång efter bästa förmåga. Det är slipat glas jag fotograferat på den nedersta bilden. Rätt oväntad effekt när man går så nära… 😀

    22 juli 2009 kl. 10:34

  5. Oj, jag gillar dina abstrakta närbilder väldigt mycket. Även de som inte är närbilder också förstås.
    Du har ett enormt öga för att se mönster och linjer i vardagsföremål mm.

    Hälsningar Sonja!

    24 juli 2009 kl. 21:18

  6. Ping: Häftiga bilder « Sonja C’s Weblog

  7. Staffan H

    Sonja: Tack så mycket för de orden! Nu känner jag mig väldigt hedrad och glad! 😀

    25 juli 2009 kl. 01:26

Kommentera

