Värre än vanligt…

Bortrest på längre tid

Fönster

Staffan Argusöga var ute med kameran en dag och lade då märke till att den som bor i lägenheten sannolikt är bortrest på längre tid eftersom juldekorationerna sitter kvar utanför fönstret. Förr all del, vi är ju återigen på väg mot den tiden, men däremellan kommer hösten. Var jag fann lägenheten tänker jag inte tala om.

5 svar

  1. Aj….glömde ta ner dem…

    27 augusti 2009 kl. 14:14

  2. Du skräms!!! Trodde det var du som skulle pipa iväg när jag såg rubriken!

    27 augusti 2009 kl. 20:35

  3. Staffan H

    Slottsträdgårdsmästaren: Så det kan bli! 😀

    Mira: Ooops, sorry. Det var inte meningen. Jag kommer att hålla mig häromkring tills vidare.

    28 augusti 2009 kl. 02:48

  4. tusse

    MIRA: Trodde jag också. Dagens Staffan vill man bara inte missa.

    28 augusti 2009 kl. 17:32

  5. Staffan H

    Tusse: Åååh, tackar så mycket! 🙂

    28 augusti 2009 kl. 19:12

Kommentera

