Värre än vanligt…

Under en augustieftermiddag på stan

Hittat 1

Kan man hitta en sönderblåst markis

Hittat 2

en radda med hyrcyklar

Hittat 3

ett accelererande tunneltåg

Hittat 4

en spännande mur

Hittat 5

få till en bild som är en kofes

Hittat 6

hitta en bit mur i mindre gott skick

Hittat 7

hitta sol och skugga samt strunta i att bilden lutar lite – jag har hittat det lutande tornet i Stockholm – wohooo

Hittat 8

samt få till något som börjar likna något av den där jäkla trädgrenen i vattnet. Man kan hinna mycket på några timmar även i en storstad.

2 svar

  1. Staffan. Nu räcker mina ord inte längre… Vad ska jag säga som jag inte sagt förut? Kontrasten mellan kallt och varmt i accelererandetågbilden tycker jag mycket om…

    Du är en ypperlig kofesfotograf!

    30 augusti 2009 kl. 11:30

  2. Staffan H

    Mira: Ja inte vet jag, men jag tackar och bockar djupt. Rörelse i olika former är kul att experimentera med ibland och testa nya former av.

    30 augusti 2009 kl. 12:01

Lämna en kommentar