Värre än vanligt…

Titta hit och titta dit

Dag 1

När jag satt och tittade igenom mina bilder, upptäckte jag att jag uppenbarligen tittat väldigt mycket nedåt en dag. Vad säger att man alltid måste se upp? En stenläggning i ett vackert mönster kan också vara värd att fånga på bild.

Dag 2

Så kan även kullersten vara. Nu hade någon råkat tappa lite grönt ovanpå vilket jag tyckte gav en snygg effekt.

Dag 3

Nix, jag har inte besökt något katastrofdrabbat område långt härifrån. Man behöver inte göra mer än att ta sig en titt på stans gator för att hitta ovanstående motiv. Sprucken asfalt kan vara snyggt det också!

Dag 4

Till sist lyfte jag dock blicken och fångade då den här stora blomsterurnan när den tidiga höstsolens sena  eftermiddagsstrålar lyste på den.

2 svar

  1. Den första bilden får mig att tänka på Vällingby centrum.

    10 september 2009 kl. 18:48

  2. Staffan H

    Maj Korner: Det skulle det kanske kunnat vara, men det är faktiskt från Riddarholmen; terrassen mot Mälaren närmare bestämt.

    11 september 2009 kl. 00:28

Kommentera

