Värre än vanligt…

Höstfärger

Höstfärger 1

Idag är det ruggigt gråväder ute och jag gör mitt bästa för att övertala mig själv om att hösten är något fint. Brrr!

Höstfärger 2

4 svar

  1. Maria

    Har du skickat in någon bild till metro-tävlingen? Du har så himla många artistiska bilder i bloggen!

    12 oktober 2009 kl. 17:19

  2. Staffan H

    Maria: Nej det har jag inte gjort, även om jag har hört talas om den. Jag tvekar inför sådant. För det första är jag ingen tävlingsmänniska och jag fotograferar för att jag tycker om det. För det andra känns det underligt att tävla i konstnärlighet. I min värld ser man andra fotografers bilder och kan inspireras av dem som ett sätt att gå vidare i sin utveckling.

    12 oktober 2009 kl. 17:46

  3. De här lövbilderna var verkligen sköna! Och jag håller med! Hur ska man kunna tävla om sätt att se?

    14 oktober 2009 kl. 14:35

  4. Staffan H

    Mira: Tack! Hade det varit fråga om att skicka in bilder till en utställning hade jag förmodligen velat försöka få vara med på ett hörn. Då får fler sätt att se bilder visas upp och därmed fler uttryck och intryck vilket blir intressant och givande.

    15 oktober 2009 kl. 05:09

Kommentera

