Värre än vanligt…

Suddig, abstrakt och konstig

Tat

Tatueringar är inte längre något ovanligt och ibland kan jag fotografera sådana för skojs skull. Härom dagen fick en kollega snällt sträcka ut armen och jag tryckte av. Visst syns det att det är ett snabbfoto, men jag gillar det ändå precis som det är (och jag tvingar naturligtvis inte dig att tycka om det).

Annars har det inte blivit så mycket fotograferande utomhus. Snålblåst och kyla har gjort att jag hållit mig inomhus. Sysselsättning har jag inte precis saknat. Här fanns lite smått och gott att ta hand om och det känns rätt skönt att ha fått det undanstökat. Imorgon blir det arbete som vanligt igen.

3 svar

  1. Ouf! Den tyckte jag nästan var lite obehaglig… Hårig…

    14 oktober 2009 kl. 14:45

  2. tusse

    Svartvita taueringar, ytterst ovanligt! Trodde först det var en närbild av nånting glasfiberarmerat, men där bedrog jag mig.

    14 oktober 2009 kl. 20:13

  3. Staffan H

    Mira: Den var värre i färg… Hade jag å andra sidan bett att få raka hans arm först hade jag väl riskerat att åka på en smäll jag inte ville ta. 😀

    Tusse: Det finns numera rätt gott om svartvita tatueringar och konstnärligt sett tycker jag att de ofta är inte bara ”häftiga” utan även snygga.

    15 oktober 2009 kl. 05:16

Kommentera

