Värre än vanligt…

Hmmm…

Spy

Jaha och vad ska man tro om detta? Är det månne ett ställe där de flesta dricker alldeles för mycket? Kurerar man sig där om man är risig i kistan? När skylten är tänd blir man förmodligen på lyset!

9 svar

  1. tusse

    Ja, jag tänker då bara på en sak …

    22 oktober 2009 kl. 00:00

  2. Ser riktigt hur du sitter och småskrattar för dig själv när du lyckas vara så här rolig och fyndig. Du kan du!

    22 oktober 2009 kl. 08:30

  3. Hehe!

    22 oktober 2009 kl. 14:01

  4. Dagens skratt! 🙂

    22 oktober 2009 kl. 17:48

  5. Staffan H

    Tusse: Undrar vad?

    Skogsnuvan: Ibland blixtrar det till…

    Mira: Precis!

    Lilla B: Alltid lika kul när man kan glädja sina medmänniskor.

    22 oktober 2009 kl. 18:45

  6. Herr JöL

    På Hvilan finns ”Tigerbaren”. Inte är vi tysta för det…

    22 oktober 2009 kl. 21:35

  7. Staffan H

    Herr JöL: Inte så konstigt! I Tigerbaren serveras det väl ordentliga jamare?

    22 oktober 2009 kl. 23:31

  8. Tack för kvällens råflabb! Först spyinlägget och sedan jamaren i tigerbaren…….
    Humor kan vara så olika, den här förstår JAG mig på. Mina stackars utlugna barn har döpt sån där humor till ”taskig morsanhumor”:)
    ( Sedan måste jag erkänna en annan lite tragisk egenskap hos mig, jag kan skratta halvt ihjäl mig när folk ramlar eller går in i saker….visst är jag vidrig?)

    23 oktober 2009 kl. 18:50

  9. Staffan H

    Billan: Så lite så. Precis som du säger kan humor vara väldigt olika. Det här är den sortens humor jag brukar reta gallfeber på omgivningen med och den har blivit mitt ”varumärke”. Den andra sortens humor du beskriver har inte jag, men den är långt ifrån ovanlig, så jag tror inte ett skvatt på att du skulle vara vidrig.

    24 oktober 2009 kl. 02:24

Kommentera

