Värre än vanligt…

Mer grafiska bilder

Regnet har stått som spön i backen de senaste dagarna och jag har tillbringat några dagar i Bergslagen. En dag med uppehållsväder fick jag och då var det pyssel i trädgården som gällde; fotopromenaden fick stå tillbaka för omväxlings skull. Under kvällen fick jag dock ett ryck och började gå igenom mina gamla bilder för att se vad jag kunde göra om och experimentera med. Här kommer några stycken.

2 svar

  1. Spännande! Jag börjar fundera på vad du inte visar. Vad som finns utanför bilderna.

    1 december 2009 kl. 10:24

  2. Staffan H

    Mira: Hmmm, jag funderar på om jag ska hålla dig på halster ett tag till eller om jag ska tala om den inte fullt så spännande sanningen. Måste nog fundera ett tag till…

    2 december 2009 kl. 00:04

Kommentera

