Värre än vanligt…

Fönster i Riddarholmskyrkan

En bild från en sensommareftermiddag som jag inte var nöjd med från början. Ikväll fick jag ett ryck och redigerade om den och då såg den plötsligt ut så här. Då började jag gilla den på något vis.

3 svar

  1. En bild fylld av mystik och nästan lite kuslig. Vad finns där inne? Vem smyger omkring mitt i natten. Du kan du.

    2 december 2009 kl. 09:38

  2. Barbro

    Magisk. Skön. Mystisk. Linjer. Geometri. Ja.. Staffan. Den här bilden borde du inte ha gömt. 🙂

    2 december 2009 kl. 13:43

  3. Staffan H

    Skogsnuvan: Ibland, när andan faller på så kan det bli något…

    Barbro: Nja, men jag borde kanske ha varit lite snabbare med att fundera ut hur och vad jag skulle göra med den.

    2 december 2009 kl. 20:49

Kommentera

