Värre än vanligt…

Frostiga fönster

Små fönster kan också vara intressanta.

Ladugårdar tål definitivt att titta närmare på.

Annars har det inte hänt något speciellt idag. Jag tog tillfället i akt att rensa ut lite papper som samlats och kunde stolt bära ut en välfylld påse till sopkärlet. Just nu snöar det utav bara attan ute och jag hoppas att det är över till imorgon bitti.

5 svar

  1. Jag älskar gamla hus. Ser du isen på fönstret. Med lite fantasi är det frostiga granar och små dansande tomtar. Ser du dom?

    17 december 2009 kl. 08:24

  2. Vackert!

    17 december 2009 kl. 09:35

  3. Barbro

    Tjusigt med solen som skiner igenom frosten.

    Få önska en trevlig långhelg från Barbro.

    17 december 2009 kl. 14:17

  4. Staffan H

    Skogsnuvan: Jo visst ser jag dem. Allt som behövs är en smula fantasi.

    Mira: Tackar!

    Barbro: Just frostens mönster tycker jag är fantasieggande. Ber att få tillönska dig detsamma.

    17 december 2009 kl. 14:21

  5. Barbro

    ja absolut, kan du inte fotografera en detalj bild av bara frosten, när solen tittar fram igen?

    17 december 2009 kl. 14:22

Kommentera

