Värre än vanligt…

Stockholmsgata så här års

En gata någonstans i Stockholm en söndagskväll. För några timmar sedan snöade det ordentligt. Jag får väl, om än ytterst motvilligt, erkänna att vissa vinterscenarion kan vara tilltalande.

4 svar

  1. Motvillig må man säga att visst kan det vara lite snyggt ibland men grö nt är mycket skö nare och blommor och öppet vatte n och sand. Förlåt min konstiga text. Jag har skurit mig i pekfingret och det är svärt att skirva med k nul på fi ngret.

    21 december 2009 kl. 17:33

  2. Staffan H

    Skogsnuvan: Grönska är trots allt mer tilltalande. Ta hand om skärsåret i fingret så du inte drabbas av något elakt så här till jul.

    21 december 2009 kl. 19:49

  3. Missade jag släden?

    22 december 2009 kl. 19:27

  4. Staffan H

    Mira: Är inte riktigt säker, men en konstig snubbe i röd dräkt och vitt skägg med konstiga djur svischade förbi ivrigt utstötandes konstiga läten typ ”Ho-ho-ho” strax innan jag tog bilden.

    22 december 2009 kl. 22:52

Kommentera

