Värre än vanligt…

Nu är vi förbi vintersolståndet

Äntligen börjar vi gå mot ljusare tider igen, även om det dröjer några veckor innan effekten börjar märkas. Rätt som det är börjar dagarna bli ljusare och längre. Det ser jag fram mot, även om det dröjer ett tag innan det blir så varmt och skönt som det var när jag tog de här bilderna. Äsch, man måste väl få ha något att längta efter?

5 svar

  1. Ligga på en filt och läsa och känna solen värma skönt på ryggen. Visst är det något att längta efter.
    Som du säger nu blir det bara ljusare och ljusare. Julkram till dig.

    22 december 2009 kl. 10:17

  2. takcar :))) vekrligen kul att höra!

    Jag har skaffat ny blogg som är endast http://www.redandblack.se
    Så glöm inte lägga om mig på bloglovin!

    länk-> http://www.bloglovin.com/sv/blog/1370763/redandblack

    22 december 2009 kl. 20:55

  3. Staffan H

    Skogsnuvan: Absolut! Julkram tillbaka. 🙂

    Charlie: Så lite så. Jag ska kolla in din nya blogg. Bloglovin är outforskat område för mig, men jag ser att jag har fått en del trafik därifrån så det är nog på tiden att jag kollar saken.

    22 december 2009 kl. 22:47

  4. Längtan är en underskattad sysselsättning som jag gärna hänger mig åt. Snart ska jag börja längta efter våren men först ska jag njuta lite av den här fantastiska vintern. En riktigt God Jul vill jag också passa på att önska dig.

    23 december 2009 kl. 01:08

  5. Staffan H

    Kersti: Det ligger en hel del i vad du säger. Ber att få önska dig en riktigt God Jul tillbaka!

    23 december 2009 kl. 03:01

Kommentera

