Värre än vanligt…

Tunnelbanespår i snö

Detta måste väl vara så kallad spårsnö? Skämt åsido, jag fortsatte mina grafiska härjningar idag och efter ha pysslat lite med bilden och förstärkt effekten ytterligare kände jag mig nöjd. Den här tekniken gillar jag och kommer därför att fortsätta experimentera tills jag känner att jag börjar få grepp om den.

2 svar

  1. Det blir väldigt suggestivt med det svartvita. Snyggt jobbat

    27 december 2009 kl. 22:48

  2. Staffan H

    Kersti: Kul att du gillar den. Jag är medveten om att den här bildstilen är rätt speciell (extrem?) och kanske inte faller alla på läppen, men i min blogg har jag förmånen att kunna göra som jag vill. Den ser jag, fräck som jag är, till att utnyttja närhelst andan faller på. 😀

    28 december 2009 kl. 00:20

Kommentera

