Värre än vanligt…

Is

Isformationer är intressanta motiv så jag provade lyckan med några bilder på sådana. Jag brukar inte ge några nyårslöften, men jag känner starkt för att köpa ett kamerahus med utbytbar mattskiva så jag lättare kan fokusera manuellt. Autofokus funkar inte alltid på de motiv jag gillar att fotografera, för jag tänker varken ändra bildstil och än mindre tänker jag mig låta idiotförklaras av en kamera. Den ska göra som jag vill och därmed basta!

6 svar

  1. haha, jag vet redan att smaken är som baken och alla tycker olika. 🙂

    jag frågade bara vad ni läsare tyckte om mest själva! 😀

    5 januari 2010 kl. 18:04

  2. men de var ett grymt svar!

    5 januari 2010 kl. 18:05

  3. Staffan H

    Charlie: Får jag bara en lämplig chans att uttala mig så hugger jag direkt. Lägga ut sådana beten – fy dig! 😀

    6 januari 2010 kl. 01:12

  4. tusse

    När jag ser dessa bilder kommer jag att tänka på att ”is” heter ”jég” på ungerska.

    6 januari 2010 kl. 11:13

  5. Nej nu får du ta lite färgkort så man blir på lite bra humör igen. iNTE BARA SNÖ OCH IS OCH SVART.-VITT

    6 januari 2010 kl. 12:44

  6. Staffan H

    Tusse: Där ser man. Jag lär så länge jag bloggar, den saken är klar!

    Skogsnuvan: Nämen, men, men, men – min karriär som fotokonstnär då? Åt h-e med den, typ…! 😀

    7 januari 2010 kl. 00:06

Kommentera

