Värre än vanligt…

Jag sade ju att det går åt rätt håll

Jag råkade visst i ett inlägg säga att det går åt rätt håll nu. I en kommentar uttrycktes önskemål om att jag skulle säga det en gång till. Det gjorde jag också, men eftersom jag är som jag är, passar det här sättet mig bättre. *gnolar ”Säg det i bilder och inte i ord”*

Inom en inte alltför avlägsen framtid är det här en verklighet. Tills dess får den här bilden duga som försmak av vad som komma skall. Det går åt rätt håll nu!

5 svar

  1. tusse

    Det vet(e) fåglarna!

    25 januari 2010 kl. 23:41

  2. Staffan H

    Tusse: De veta när vintern flytt!

    26 januari 2010 kl. 01:13

  3. Minus 11… Instämmer med Tusse. Fast just nu tror jag inte ens fåglarna vet.

    26 januari 2010 kl. 08:49

  4. Å doftande rosor. Vad man längtar efter det. Känns långt till sommaren

    26 januari 2010 kl. 10:00

  5. Staffan H

    Mira: Kanske inte, men jag tycker mig ha sett att det är fler småfåglar i farten nu. Ett vårtecken? Hoppas det!

    Skogsnuvan: Det dröjer ännu ett tag innan vi är där, men skillnaden är att det nu ligger framför oss och inte bakom oss i tiden. Det gör mig glad.

    26 januari 2010 kl. 10:00

Kommentera

