Värre än vanligt…

Tomatsallad, någon?

Vad gör jag med grönsakerna efter en fotografering? Äter upp dem såklart! En tomat skars i tunna klyftor som sedan skivades i småbitar och en stängel av blekselleri skivades i centimetertjocka skivor. Ringla lite olivolja över. Basilika är gott till tomat, så jag tog en nypa och smulade över (men det hade nog varit ännu godare med färsk basilika). Klart!

8 svar

  1. tusse

    Vad gör jag med grönsakerna innan jag äter dem?
    Ringlar lite olivolja över och … knäpper loss!

    9 februari 2010 kl. 08:54

  2. Tusse: Ja, det vore väl inte vår vän Staffan annars…

    9 februari 2010 kl. 09:04

  3. Det ser verkligen gott ut. Jag blir riktigt sugen.

    9 februari 2010 kl. 10:09

  4. Staffan H

    Tusse: Visst är det så – grönsaker och fotosyntes hör ju ihop! 😉

    Mira: Sannolikt inte, nej!

    Skogsnuvan: Det var det också. Smask!

    9 februari 2010 kl. 10:10

  5. Ha! ha! Kom hit med maten, den ser ju hur frestande ut som helst 😉

    Jag tittar in här alldeles för sällan, men du ska veta att jag blir verkligen glad när jag ser dina bilder.

    Kramisar!

    10 februari 2010 kl. 09:16

  6. Staffan H

    Sonja: Ledsen, men det blev inget kvar åt dig. 😀

    Kul att få höra att mina bilder kan ha den effekten. Kram tillbaka!

    10 februari 2010 kl. 14:39

  7. Javisst ser det gott ut!! Det tror jag även att det var…

    13 februari 2010 kl. 23:10

  8. Staffan H

    Margit: Hej och välkommen till min blogg! Gott var det, liksom snabbt och enkelt att fixa…

    14 februari 2010 kl. 09:41

Kommentera

