Värre än vanligt…

Blir det för tråkigt drar man till Skattkammarön

Nu när jag har strukit alla rentvättade skjortor som låg i en hög, tyckte jag att jag kunde göra något som är lite roligare så jag tog fram kameran och en blixt. Det fick bli en paraplyblixt den här gången. Kreativiteten kanske inte är på topp just nu och av utomhusfotografering kan intet bli av när man är hemma och sjuk.

En gång i tiden funderade jag på att försöka göra lite affärer vid sidan om mitt ordinarie arbete, men dels hade jag inte drivet att ligga i och ligga på just då och något eller några år senare jobbade jag utomlands i drygt ett år. Detta fick mig att definitivt skrinlägga det projektet, men några saker finns kvar och tar plats än idag. Som motiv duger de utmärkt. Numera vet jag bättre, så jag håller mig till mitt skrivande och fotograferande. Det ger mig allt jag behöver och mer än så.

4 svar

  1. Den här gången tänker jag inte kommentera bilden (som om jag brukade det) utan utbrista: Vilka fina saker!

    17 februari 2010 kl. 10:10

  2. Staffan H

    Maj Korner: Tackar så mycket!

    17 februari 2010 kl. 22:35

  3. tusse

    Skrinlägga … där tittade Staffan fram som gubben i lådan!

    18 februari 2010 kl. 00:02

  4. Staffan H

    Tusse: Jo den sidan av Staffan håller fortfarande låda. 😛

    18 februari 2010 kl. 21:39

Kommentera

