Värre än vanligt…

Det rullar på

Tunnelbanan funkar helt och hållet nu, så jobbresorna funkar som vanligt igen. Skönt! Idag var det varmare ute, skönt det också. -7 grader kändes som rena värmeböljan eftersom det varit betydligt kallare och otrevligare den senaste tiden. Igår kunde jag även känna att solstrålarna började värma lite grann. Inom en inte alltför avlägsen framtid kanske den här eländiga snön börjar smälta bort och det blir vår igen.

Tills dess har jag givit mig själv en fotokurs i belöning så nu blir det studier i ljussättning några söndagar framöver. Det ska bli riktigt kul och där finns säkert mycket att lära och snappa upp. Sedan är det bara att sätta igång och öva, öva och åter öva.

Annars händer inte så mycket just nu. Jobbar kontorstid för tillfället och därför blir det inte så många fototillfällen, för även om dagarna blir längre finns det inte så mycket ljus när jag går hem från jobbet. Snart så…!

3 svar

  1. Ok jag ger mig. Den bilden är jätteläcker fast den är i svart-vitt-grått

    26 februari 2010 kl. 09:42

  2. Tusse

    Och Tusse har tröttnat på sin taskiga profilbild och laddat upp en ilsket rödsvart katt!

    27 februari 2010 kl. 13:45

  3. Staffan H

    Skogsnuvan: Tackar – och jag är en hemskt envis person. Just den här bilden är faktiskt i färg, men vintern bjuder inte alltid på så många färger. 😀

    Tusse: Inget fel på rödsvarta katter tycker jag.

    28 februari 2010 kl. 20:29

Kommentera

