Värre än vanligt…

Mer bilder till isgalleriet

Snö och is hör normalt inte till de saker jag är sådär jätteförtjust i, men is som smälter i vårsolen är något alldeles speciellt som kan vara väldigt vackert. Idag testade jag att ta några bilder och det visade sig kunna bli en bildserie som gick att lägga ut här. Kollegor tror förmodligen inte att jag är riktigt klok som ligger på alla fyra i snön och fotograferar men det bjuder jag på.

5 svar

  1. Tusse

    Ishotellet och Isbaren har vi hört talas om … nu kommer Isgalleriet! Heja Staffan!

    10 mars 2010 kl. 02:49

  2. Nå nå. De här bilderna kan du plocka fram när du sitter och flämtar i trettiogradig värme i sommar. Iskalla killen!

    10 mars 2010 kl. 11:11

  3. man tackar 😀

    10 mars 2010 kl. 16:26

  4. Vilka spännande bilder! Det finns små ”blåsor” med blått i..ser nästan ut som fästingar i form av is med blå huvuden istället för rödbruna. Vad kan det vara?

    10 mars 2010 kl. 21:46

  5. Staffan H

    Tusse: Tack för det glada tillropet! 😀

    Mira: När vi kommit så långt kan det vara skönt med några coola bilder. 😉

    Christina: Blåsorna är säkert luftbubblor men vad det blå kan vara för något har jag ingen aning om.

    10 mars 2010 kl. 22:32

Kommentera

