Värre än vanligt…

Varde ljus!

Sedda syner – eller ibland hittar jag saker som kameran uppfattar på sitt eget sätt. Det är inte ofta det inträffar, men händer vanligen när man minst anar det. Idag hände det och tur var det för jag surar över blötsnön som började falla idag. Det var ju så soligt och fint igår, så varför skulle det bli så här idag?

Ute försöker vindarna slita bort presenningarna som omsluter hela huset. Under veckan ska flera olika firmor in och göra olika jobb i lägenheten. Jag undrar just hur länge det här ska hålla på, för det vore skönt att kunna ställa tillbaka saker och ting på deras rätta platser. Tills dess får min bostad se ut som ett möbelmagasin.

2 svar

  1. Tusse

    Fiat lux!
    Men vad är det som lyser, resp skuggar? Golvlampa, sedd uppifrån?

    22 mars 2010 kl. 00:18

  2. Staffan H

    Tusse: Det är en väggarmatur som lyckades lura kamerans exponeringsmätare. Vid redigeringen tog jag steget fullt ut och fullbordade därmed lurendrejeriet.

    22 mars 2010 kl. 21:39

Kommentera

