Värre än vanligt…

Snabbinlägg

Det är mycket nu, men jag sticker emellan med ett snabbinlägg. Min blogg här på WordPress fyller två år i dagarna och det får man ju bara inte missa. I bloggvärlden är den inte särskilt stor; jag har just passerat 50.000 besök, åtminstone enligt WordPress sätt att räkna dem. Strunt samma – jag tycker det är kul att blogga och jag gillar mina bloggläsare. Det räcker för mig.

Lite musik jag gillar kan också vara på sin plats i det här inlägget. Eagle Eye Cherrys musik är skön att lyssna till. Han har sin egen stil och integritet som musiker. Det kanske inte alltid uppskattas av ”den stora massan” men det uppskattas av mig och eftersom jag vill bjuda mina läsare på något riktigt bra, får det bli en av hans låtar.

Fotointresserad som jag är vet jag också att Eagle Eye Cherry har blivit fotograferad av den store fotografen Anton Corbijn. Det är också något som ger honom pluspoäng.

7 svar

  1. Tusse

    Fotografisk socialrealism – knallhårda kontraster!

    25 mars 2010 kl. 22:53

  2. Staffan H

    Tusse: Jo, jag minns den tiden. Stilen gillar jag fortfarande; en kollega korade den till ”Staffans favoritteknik”. Förmodligen väldigt sant.

    25 mars 2010 kl. 22:59

  3. Tror 99% av alla kommer fram till att det är njuta i livet, om ja ska vara ärlig.

    25 mars 2010 kl. 23:15

  4. Tusse

    Inget går upp mot en äkta Staffanbild!

    25 mars 2010 kl. 23:26

  5. Grattis till 2-årsjubileet då. Tiden går fort och många fina texter och kort har jag fått njuta av.

    26 mars 2010 kl. 13:27

  6. Gratulerar på 2-årsdagen!

    27 mars 2010 kl. 17:27

  7. Staffan H

    Tusse: Tack ska du ha! 😀

    Skogsnuvan: Tackar så mycket för de orden! Kul att du fortfarande gillar min blogg! 😀

    Lilla B: Tusen tack! 😀

    28 mars 2010 kl. 22:14

Kommentera

