Värre än vanligt…

En port igen

Det var ett tag sedan jag lade ut en bild på en port, men nu är det dags igen. Den här porten fann jag i augusti förra året men av någon anledning har jag inte kommit mig för att lägga ut den förrän nu. Visst är den lite överlastad och hela entrén påminner mest om ett lyxigt bakverk, men vad gör det? Man har det inte roligare än man gör sig.

3 svar

  1. Tusse

    Snyggt. Påminner om entrén till jugendbiografen Victoria i Malmö.

    26 april 2010 kl. 22:29

  2. Vad kan det ha varit här? Biograf? Konditori? Porten ser sugen ut…

    3 maj 2010 kl. 09:19

  3. Staffan H

    Tusse: Tackar och visst har entrén starka inslag av jugend.

    Mira: Vet inte vad det kan ha varit där en gång i världen, men det ligger ju butikslokaler alldeles intill och skyltfönster mot entrén har de också. Rätt ovanligt arrangemang enligt min mening.

    5 maj 2010 kl. 23:52

Kommentera

