Värre än vanligt…

Tid är ett konstigt begrepp

Alltså inleder jag med en bild på något tidlöst! Det blir inte så mycket tid till bloggande just nu. Mycket av tiden ägnas åt jobbet och vad fritiden angår har jag ägnat mig åt att försöka bringa lite ordning och reda i mitt hem efter renoveringsmarodörernas framfart. Renoveringen är långt ifrån färdig och fönstren är fortfarande täckta med plast, men de värsta damm- och bullerjobben verkar vara färdiga nu vilket känns skönt. Det är ett drygt jobb, har jag upptäckt.

En del av min lediga tid har jag också ägnat åt att studera bilmarknaden vilket resulterade i att jag – hör och häpna! – faktiskt köpte en bil i tisdags. Imorgon fredag ska jag hämta ut den hos bilhandlaren. Det ska bli kul!

5 svar

  1. Vad har du köpt för bil Staffan? Ha en fin dag i hufvudstaden!

    6 maj 2010 kl. 04:01

  2. Ah! Grattis! Nu kan du göra utflykter! 🙂

    6 maj 2010 kl. 08:20

  3. Vilken tur att du dök upp igen. Ser fram emot att se din nya bil.

    6 maj 2010 kl. 08:22

  4. Egil

    Kul!

    Välja bil är svårt!

    6 maj 2010 kl. 09:16

  5. Staffan H

    Slottsträdgårdsmästaren: Det blev en Peugeot 207. Tack och ha en fin dag själv!

    Mira: Tack! Ja det kan jag och det ser jag fram mot!

    Skogsnuvan: Det kommer ett inlägg så småningom.

    Egil: Precis så känns det. Att välja bil är en lätt skruvad upplevelse; man ska göra en vettig affär samtidigt som ”magkänslan” ska vara med och bestämma.

    6 maj 2010 kl. 10:22

Kommentera

