Värre än vanligt…

Studier av en fartygsrigg

Enär jag inte behärskar det ryska språket beslöt jag mig för att ägna mig åt studier av fartygsriggen med kamerans hjälp. Det är åtminstone något jag begriper någorlunda.

Jag är glad att jag slipper försöka hålla reda på allt det där. Att hålla reda på mig själv är besvär nog.

Vackert och fantasieggande är det definitivt!

3 svar

  1. Tusse

    Tämligen ovanligt att fockgigtågen avslutas med en dubbeltamp och inte, som brukligt är, med en enkel … nej förresten, strunt samma.

    28 maj 2010 kl. 11:40

  2. Hi hi. Är det här du gömmer dig underbara man. Förstår att du blev förskräckt men du vet. Lika ofta som du är galne Staffan kan jag förvandlas till förfärliga häxan skogsnuvan. Det brukar gå över efter ett tag.

    28 maj 2010 kl. 12:53

  3. Staffan H

    Tusse: Ok.

    Skogsnuvan: Ja det kändes mycket tryggare här, men ditt anfall tycks ju ha gått över nu. *flinar*

    28 maj 2010 kl. 22:05

Kommentera

