Värre än vanligt…

Sommarkväll utåt Värmdö till

Plötsligt kom det en dag med fint väder och det måste man ta vara på. Alltså tog jag kameran, satte mig i bilen och drog iväg utåt Värmdö till. Rätt som det var dök ett snyggt motiv upp och lyckligtvis fann jag ett ställe att parkera bilen på inom gångavstånd. Man ska ha tur ibland, även om jag fick god draghjälp av kvällssolen. Imorgon eftermiddag/kväll ska jag hitta på något annat, carpe diem du vet.

2 svar

  1. Ja det är att fånga de få ögonblick som det är antydan till sommar. Här har inte ens syrenerna slagit ut ännu och inte en enda dag då man kunnat ta av sockarna eller gå bararmad. Sommaren blir kort, ovanligt kort om det ska fortsätta så här.

    23 juni 2010 kl. 07:59

  2. Staffan H

    Skogsnuvan: Just så. Tog tillochmed bilen till jobbet idag så jag kan sticka iväg direkt efter arbetet och hitta lite fler snygga motiv (om jag har tur). Sommaren är alldeles för kort i den mån det nu blir någon.

    23 juni 2010 kl. 09:34

Kommentera

