Värre än vanligt…

Nytt utseende på bloggen

Jag har ju kört med samma utseende på bloggen i över två år nu, så jag bestämde mig för att testa ny design och då en som kan visa bilderna lite bättre eftersom detta till stor del har blivit en fotoblogg. Det är inte riktigt klart ännu – lite finjusteringar återstår innan jag är nöjd, men jag hoppas att du gillar förändringarna av detta mitt fönster mot omvärlden.

3 svar

  1. Tusse

    Fick först världens chock, men okej …

    1 juli 2010 kl. 19:17

  2. Mmmm… Helt ok. Svart framhäver framför allt mörka bilder bättre. Har man många ljusa bilder däremot, är en ljus bakgrund bättre. Ett gammalt minne dyker plötsligt upp. När jag gick på fotoskolan kallade vi filmframkallningsrummet Svarta Mörksoppen. Ta det som du vill… 😉

    2 juli 2010 kl. 09:27

  3. Staffan H

    Tusse: Kan tänka mig det – jag brukar ju inte designa om min blogg så ofta så det stör.

    Mira: Tackar så mycket och tack för din klokskap i sammanhanget. Svarta Mörksoppen på filmframkallningsrummet? Hmmm, det låter både svampigt och kul i mina öron.

    4 juli 2010 kl. 00:38

Kommentera

