Värre än vanligt…

Apropå ingenting alls

Idag regnar det och blåser ute. Jag ska inte gnälla över det, för det behövs onekligen regn. Att jag sedan önskar bättre väder om några dagar är en annan femma. Det får bli pyssel inomhus istället. Härom dagen ställde jag mig och gjorde rabarbermarmelad. Det är från det tillfället som bilden är hämtad. Nu har jag fyllt på förrådet för en tid framåt.

2 svar

  1. gott gottigottgott

    26 juli 2010 kl. 22:47

  2. Staffan H

    Skogsnuvan: Det blev det!

    28 juli 2010 kl. 12:06

Kommentera

