Värre än vanligt…

Huvudlöst mode

Jag lär nog aldrig någonsin bli modefotograf men ibland tycker jag om att försöka när och om andan faller på. Härom dagen gjorde jag några försök att återge de senaste modet. Att modellerna var statiska bekymrade mig inte just då.

Det ska tydligen vara stickat för damerna i vinter.

Och så här förväntas vi herrar se ut då. Det är bara en sak som bekymrar mig; vi ska väl inte gå omkring utan huvuden heller?

4 svar

  1. Mats

    Hehe! Franskt mode à la 1780-1790-tal? 😉

    25 augusti 2010 kl. 07:31

  2. Staffan H

    Mats: Du har helt rätt! På den tiden innebar det modet en mindre revolution.

    25 augusti 2010 kl. 22:14

  3. Tycker det ser ut som stickat för herrarna också. Och baggar för damerna. Fast blusen på översta bilden skulle jag inte ha något emot…

    1 september 2010 kl. 11:06

  4. Staffan H

    Mira: Nu är jag visserligen inget modeorakel, men det är stickat som gäller i höst/vinter om man får tro mina observationer.

    1 september 2010 kl. 16:40

Kommentera

