Värre än vanligt…

Tysta bloggen

Tyvärr har jag för tillfället inte tillgång till Internet och det tar ungefär en vecka till innan allt är som vanligt igen. Tills dess säger jag: hav tålamod, jag är snart tillbaka.

7 svar

  1. Hva har’u gjort nu’ra? :p

    1 september 2010 kl. 11:09

  2. Staffan H

    Mira: Jag håller dig på halster ett tag och berättar i ett inlägg när jag fått fart på det hela igen.

    1 september 2010 kl. 16:34

  3. Det var tur det. Jag började bli lite orolig

    2 september 2010 kl. 16:15

  4. Långa veckor ni har där du bor. 🙂

    Såg den här i tidningen härom dagen och tänkte att det kanske är något för dig?

    http://www.mitti.se/?p=foto-tvl

    14 september 2010 kl. 18:54

  5. 21 september… Attans halster…

    21 september 2010 kl. 14:44

  6. ”Hav tålamod”…. hur då? Vart har du tagit vägen?

    22 september 2010 kl. 05:05

  7. Staffan H

    Maj Korner: Jättetack för omtanken och tipset. Jag ska fundera på saken.

    Mira: Nu är väntan över! 😀

    Gabrielle: Nu är jag här igen! 😀

    24 september 2010 kl. 23:12

Kommentera

