Värre än vanligt…

Bara för skojs skull

Jag har gillat bloggandet ända sedan jag började, men nu har det återfått nyhetens behag och känns ännu roligare än vanligt. Därför bara måste jag göra ett nytt inlägg och lägga ut en bild. Det är så roligt!

Äsch, har jag nu satt igång kan jag lika gärna lägga ut en bild till. Den här bilden kan man ju tolka lite som man vill. Klart jag ångrar att jag gav mig in på det här äventyret med fiber etc. Se det därför som en avskräckande upplysning till dem som händelsevis skulle få för sig att försöka lura in mig på nya knäppigheter – då kommer jag att vara både hämnings- och skoningslös för minsta lilla problem som uppstår.

Ett svar

  1. Häftiga bilder! Var sitter lampan – för det är väl en lampa – på en vägg eller på marken?

    27 september 2010 kl. 09:13

Kommentera

