Värre än vanligt…

En speciell dag, sägs det

Jag fyller visst år idag och jämnt till på köpet. Den här bilden av mig togs för 35 år sedan. Då var jag 15 år och även om man idag hyllar ungdomskult och ungdomliga ideal idag skulle jag inte vilja byta tillbaka om så för en enda dag. Jag är glad och nöjd och trivs med livet som det är här och nu.

6 svar

  1. Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

    Samt ett stort fång Blommor och Blader!

    6 oktober 2010 kl. 10:13

  2. Grattis grattis. Hoppas att du får väldigt mycket uppvaktning och en jätterolig dag. Synd att du bor så avsides annars skulle jag kommit och uppvaktat dig. Kram kram.
    ps Du var väldigt tuff som 15-åring. och snygg

    6 oktober 2010 kl. 10:42

  3. Egil

    Grattis Staffan!

    6 oktober 2010 kl. 11:32

  4. Har den äran på födelsedagen!

    Visst är det skönt att inte längre vara ung!

    6 oktober 2010 kl. 22:34

  5. Tusse

    Söt pojke! Grattis Staffan!

    7 oktober 2010 kl. 19:29

  6. Staffan H

    Alla: Tack för alla de fina kommentarerna och för uppmärksamheten på min födelsedag! Det värmde verkligen.

    Så värst tuff var jag inte som femtonåring, men det gällde ju att hänga med så gott det gick och med ett par solglasögon av pilotmodell gick det förhoppningsvis att lura någon att tro att man var lite tuffare än man i själva verket var. Hursomhelst, jag instämmer helt och fullt i att det är skönt att inte vara ung, för de erfarenheter man har ger en säkerhet och trygghet som är svår att beskriva men väldigt trevlig att ha.

    7 oktober 2010 kl. 21:27

Kommentera

