Värre än vanligt…

En utomjording

Kanske var det en möjlig utomjording jag fångade på bild, kanske var det något annat. Idag tycker jag utomjording passar bra, för det känns ungefär så idag. Jodå, sådana dagar finns då och då. Imorgon är en ny, spännande dag med nya erfarenheter och skönt är det. Jag vill inte gnälla, men höstkylan börjar redan irritera mig. Om jag irriteras redan nu, hur ska det då gå när det blir vinter?

 

5 svar

  1. Mats

    Får man våga sig på en gissning? Nån form av lågenergilampa?

    13 oktober 2010 kl. 01:12

  2. Ja du, visst gruvar man sig för det eviga frysandet. Jag som gått ner en massa kilon är frusen som aldrig förr så hur det ska gå när det blir 38 grader kallt vill jag inte ens tänka på men du. när (inte om) vi får en massa pengar kan vi bo i värmen på vintern.

    13 oktober 2010 kl. 09:59

  3. Inte en utomjording – tvärt om. Ett embryo i ett ägg. Redan nu är nästa års ägg lagt och vad du har fotograferat är 2011 som växer till sig med vingar och svans och hela baletten. Det föds 00.01 den 1 januari 2011. Gläds!

    13 oktober 2010 kl. 11:09

  4. Staffan H

    Mats: Nåt åt det hållet. Minns inte så noga, jag var på lyset. 😀

    Skogsnuvan: Den dagen ser jag fram mot. Tänk vad många nya, spännande motiv jag kommer att hitta!

    Mira: Jag gläds åt tanken! 😀

    13 oktober 2010 kl. 23:25

  5. Mats

    Hehe!

    14 oktober 2010 kl. 04:11

Kommentera

