Värre än vanligt…

Portdags igen!

Det var länge sedan jag lade ut en bild på en port. Idag tyckte jag att tiden var kommen. Den här stiliga porten hittade jag på Södermalm. Helt oemotståndlig alltså!

 

7 svar

  1. En inkörsport till ett portberoende? 😉

    23 oktober 2010 kl. 13:04

  2. Nämen – visst är det Svartensgatan? På vänster sida om man kommer från Götgatan?

    23 oktober 2010 kl. 14:42

  3. Snygg

    23 oktober 2010 kl. 23:55

  4. Staffan H

    Nicklas Löf: Kanske det. I den här bloggen är jag ju något av en portalfigur. 🙂

    Christina: Ja, det är det! Bravo!

    Skogsnuvan: Tackar!

    24 oktober 2010 kl. 11:26

  5. Staffan – jag borde känna igen den porten, för jag satt under flera år i en frilansgrupp på andra sidan gatan. Ett tag hade jag ritbordet så att denna port var en del av min utsikt 🙂

    24 oktober 2010 kl. 11:43

  6. Vicket sammanträffande!

    Börjar det inte bli dags för tema snart igen???

    25 oktober 2010 kl. 15:51

  7. Staffan H

    Christina: Det förklarar saken. 😀 Du blev åtminstone inte portad på jobbet. 😉

    Mira: Mmmm, världen är liten ibland. Det tycker jag absolut att det börjar bli! Idéer?

    27 oktober 2010 kl. 00:10

Kommentera

