Värre än vanligt…

Inte i bästa skick, men det går ändå

Den här väggen hittade jag på min väg till Bergslagen igår. Den har sett bättre dagar och de provisoriska lagningarna tycks ha suttit uppe så länge att även de börjar ge sig. Å andra sidan har den ju fortfarande glansen i behåll, så den står säkert kvar i ytterligare några år.

 

2 svar

  1. Man tager vad man haver, sa Kajsa Varg. Plastpåsar och kartonger kan man använda till mycket. Jag för min del har hittat minst 100 användningsområden av piprensare.

    25 oktober 2010 kl. 23:16

  2. Staffan H

    Skogsnuvan: Precis så och jag bidrar med ”Nöden är uppfinningarnas moder”.

    27 oktober 2010 kl. 00:11

Kommentera

