Värre än vanligt…

Ett livstecken i form av vinterbild på mitt vis

Jag börjar väl bli känd för mina ”Staffan-bilder” med högst egna bildvinklar och kompositioner, så jag tänkte att jag skulle ge ett livstecken ifrån mig i stil med… ja, något åt hållet. Jag var ute någon timme under torsdagen och tog några bilder. Det mesta ligger ju gömt under snö och människorna ilar väl påbyltade förbi men man måste ju göra det bästa av situationen.

4 svar

  1. Mats

    Me like! 🙂

    15 januari 2011 kl. 01:13

  2. Staffan H

    Mats: Thank you kindly! 🙂

    15 januari 2011 kl. 01:18

  3. Visst. Man kan ju rikta blicken uppåt och hoppas på att man fångar något annat än vitt vitt vitt

    16 januari 2011 kl. 15:23

  4. Staffan H

    Skogsnuvan: Absolut. Alla sätt är bra utom de dåliga! 🙂

    17 januari 2011 kl. 00:49

Kommentera

