Värre än vanligt…

Revolution bildligt talat!

Idag vaknade Staffan, 5 år, till liv och därför ville jag bryta mot alla regler och göra precis som jag själv ville – absolut inte som alla andra vill. A andra sidan har jag en känsla av att det är en rätt framträdande egenskap hos mig bland alla andra egenheter. Strunt samma – nu skulle det bli bludderbilder för fulla muggar. Det här är ett smakprov på vad jag kom hem med.

När jag nu börjat, kan jag lika gott strunta i huruvida färgerna är de rätta eller inte. Här ska gottas och grottas i extremer!

Äh vad f-n! Lysmaskar från förbisvischande bilar är så banalt i längden att jag snabbt tröttnade på dem och gav mig på den upplysta staden istället.

Varför inte testa lite mönster också? Tur att ingen såg mig när jag höll på som bäst med kameran. Då hade jag inte suttit här och bloggat, utan nött min tid mol allena i ett madrasserat rum.

I vanlig ordning har jag inga hämningar när jag väl kommit igång. Se upp för mig – woohoooooo!

 

4 svar

  1. Monica

    Intressanta bilder med härliga mönster o färger. Det hade definitivt inte blivit lika vackert från ett madrasserat rum 🙂

    4 februari 2011 kl. 11:29

  2. Tjoho, kör hårt bara. Jag gillar galna Staffan

    4 februari 2011 kl. 18:10

  3. Staffan H

    Monica: Skulle inte tro det… 😉

    Skogsnuvan: Där ser man. Tackar!

    5 februari 2011 kl. 11:24

  4. Deadly accurate answer. You’ve hit the bueeylsl!

    13 december 2014 kl. 12:40

Kommentera

