Värre än vanligt…

Futuristisk måltid?

Nu ska jag försöka mig på att arrangera något och till råga på eländet ska det finnas en tanke bakom. Ska man nu behöva tänka också? Huga!

Imorgon kväll ska jag försöka mig på att göra bild två. Jag vet vad jag vill ha fram, men jag har inte tänkt riktigt färdigt där. Likadan ska den inte bli; jag vill gärna ha en motpol till den här bilden. Vad tror du om det?

 

4 svar

  1. Förmodar att det är är en gåta för det lär vara en mager middag. Dock är jag dålig på gåtor men en fin bild i alla fall

    11 april 2011 kl. 10:17

  2. Tusse

    1) Han var hungrig.
    2) Han var vänsterhänt.
    3) Han glömde mobilen kvar på bordet och när han kommer tillbaka för att hämta den får vi se huruvida det verkligen var en han, och inte en hon eller ett det.

    12 april 2011 kl. 10:48

  3. Svår nöt att knäcka. Det ser ut som en rätt hårdsmält måltid.
    Vad är det för fotokurs du går, jag blir väldigt nyfiken eftersom jag är intresserad av att hitta någon.

    14 april 2011 kl. 22:33

  4. Staffan H

    Skogsnuvan: Snarare något arrangerat, men jag försökte göra arrangemanget lite konstnärligt. Jag ska nog öva mig på att snabba upp processen något, för de gånger jag arrangerat bilder har jag tagit god tid på mig. Det gjorde jag inte här och jag tycker det lyser igenom.

    Tusse: Bra analys! Mobilen har försvunnit från bordet, men jag märkte inget speciellt.

    Kersti: Min tanke var att få med en släng av moderna tider; därav mobiltelefonen på bordet och den något hårdsmälta kosten.

    Just nu går jag en kurs på Fotografiska vid Slussen som heter ”Utveckla ditt fotografiska seende” och den är mycket givande. Letar du efter fotokurser kan jag rekommendera en titt där och även hos Folkuniversitetet. Kurserna kostar en slant, men jag tycker det har varit väl använda pengar.

    16 april 2011 kl. 21:42

Kommentera

