Värre än vanligt…

Tre abstrakta

Jag avrundar kvällens bloggande med några bilder åt det abstrakta hållet till. Fotokursen är slut nu och jag kan konstatera att man inte hittar motiven när man behöver dem som bäst, men det är väl så det ska vara.

Trä igen. Variationerna är nog oändliga där.

Att jag har en dragning åt träd till är heller ingen hemlighet. Fantasifulla former är roliga att fånga på bild. Snart dyker stortrollet upp!

3 svar

  1. Träd och mossa och vackra stenar dras jag också till. Häftiga grejor det.

    4 maj 2011 kl. 09:09

  2. Jag pallar inte längre…

    4 maj 2011 kl. 09:47

  3. Staffan H

    Skogsnuvan: Det är de verkligen!

    Mira: Skämtare där! 😀

    11 maj 2011 kl. 20:00

Kommentera

