Värre än vanligt…

En brostudie

Broar sedda underifrån… Tja, det är ju inte bland det mest originella man kan hitta på i bildväg, men jag gillar den på något sätt. Annars väntar jag på bättre och mindre lynnigt väder. Ena minuten regn, nästa ögonblick en stunds solsken med snålblåst som tillbehör. Värmen väntar jag fortfarande på.

4 svar

  1. Jag väntar på att stormen och kylan ska ge sig för det har varit jobbigt en tid nu. Stormen har förstört mycket och till och med en av mina sommargrannar har drunknat i stormen här, något man aldrig kunnat tro skulle hända.

    30 maj 2011 kl. 15:20

  2. Jag är väldigt förtjust i det där underifrånperpektivet. Kanske för att jag är så kort och ofta ser saker lite underifrån 🙂

    30 maj 2011 kl. 20:00

  3. Staffan H

    Skogsnuvan: Hu så hemskt det låter!

    11 juni 2011 kl. 23:03

  4. Staffan H

    Kersti: Kort eller lång spelar ingen större roll när det gäller broar. Jag tycker att underifrån perspektivet ofta funkar bra på sådana. Lite mer spänning, lite mer ”drag” i bilden.

    11 juni 2011 kl. 23:04

Kommentera

