Värre än vanligt…

Ett monster i vattnet

Synen ovan mötte mig vid en promenad för en tid sedan. Banalt eller ej, jag tyckte den var svår att motstå och fyrade därför av kameran.

 

4 svar

  1. Jajajmän en träkrokodil i full fart att gapa efter något gott.

    30 maj 2011 kl. 15:18

  2. Häftigt, min första tanke då sidan kom upp var att du fotat en krokodil. Hann också få tanken att det är utomhus och inte i en bassäng, har du varit i Australien eller så… sen såg jag ju att det var en trädkrokodil 🙂

    2 juni 2011 kl. 10:57

  3. Staffan H

    Skogsnuvan: Jag misstänker starkt att den krokodilen går på torrfoder. 🙂

    11 juni 2011 kl. 23:02

  4. Staffan H

    Sonja: Ibland är det lätt att bli lurad av första intrycket… 😉

    11 juni 2011 kl. 23:05

Kommentera

