Värre än vanligt…

Duktig hund idag

Idag har jag ägnat mig åt inomhuspyssel jag sällan gör. Alldeles för sällan om sanningen ska fram, för att defragmentera hårddisken tog åtskilliga timmar. När defragmenteringen var på sluttampen började det naturligtvis att regna. Eftersom jag ändå måste åka iväg och handla lite käk tog jag med kameran på ren trots. Jag kunde åtminstone ta några bilder, även om de inte var så lyckade i färg. Strunt samma, då fick jag återigen öva på att göra om dem till gråskala. Förr eller senare får jag ihop tåtarna.

 

Kommentera

