Värre än vanligt…

Människan och naturen

Någon miljönisse är jag inte, men några bilder som ger anledning till viss eftertanke kan jag kosta på mig att lägga ut. Jag behövde inte anstränga mig för att hitta motiven.

Förresten så hör bilderna i det här och i föregående inlägg till de första jag helt och hållet behandlat i Photoshop. Just nu arbetar jag intensivt med att få mysterierna förklarade. En hel del återstår, men jag kan åtminstone göra så här mycket nu och jag kan också konstatera att det blir nog som jag trodde; jag kommer att spara en hel del tid på kuppen. Tid är pengar sägs det ju.

Ooops, den här bilden det blev lite för mycket gulton i?

Åter till ordningen eller rättare sagt bristen på ordning, för tingestar som denna hör väl knappast hemma i ett träd?

Jag tänker inte moralisera över industrialismen som text till den här bilden. Industri ger även sysselsättning i form av arbetstillfällen. Effektfull avslutning tycker jag att bilden blev.

 

Kommentera

