Värre än vanligt…

Dukat för en drömmåltid?


Normalt sett hör inte oskarpa bilder till mina favoriter så den här är väl undantaget som bekräftar regeln, för den tycks funka trots allt. Jag är förmodligen inte riktigt klok, men jag känner mig allt mer motiverad att köpa en ny kamera och då en med bättre möjligheter att fokusera manuellt. Det kommer förmodligen att kosta en rejäl slant, men det är väl en smäll jag får ta. Autofokus hör numera till de saker jag börjar tycka direkt illa om.

 

Kommentera

